18 mars: Städning av pysselhörnan

Eftersom jag plockade med mig nästan alla pysselsaker jag äger till kortkursen så blev det ju ett gyllene tillfälle att städa innan allt plockas tillbaka... Det var ganska välbehövligt och alla saker har ännu inte funnit sin plats sedan jag bytte rum. Mycket plockande och rensande av gammalt skräp som jag alltid lyckas spara på. Vet inte riktigt hur det går till men det händer mig alltid. Nu börjar det bli rent och sakerna hittar en plats.







Intervju och kursplanering på skolan i eftermiddag. När jag fick titta på resultaten efter provskrivningen så smålog jag lite. Resultaten var kanske inte fullt så tokiga som det kändes när jag skrev proven. Min gamla lärare sa också till mig att - Det syns ju att kunskapen sitter kvar där. Då log jag lite igen och tyckte nog att det ändå gick rätt hyfsat. Hoppas dock få några veckor till repetition om jag ska få läsa vidare de kurser jag vill.

Vi hörs ~min1~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0