Födelsedags dax igen

T och N åkte iväg tidigt i morse för att spela innebandy match i Örebro. De stannade förbi här hemma för att byta till fotbollsväskan och kasta i sig lite mat på stående fot, vid lunchtid. Sen försvann de lika fort för att hinna till fotbollsturneringen. Vi andra softade lite på fm, fixade lunch och gjorde oss i ordning för att åka till stan på födelsedagsfest. Idag fyller nämligen min äldsta systerdotter år. 20 år, närmare bestämt. Ojojoj vad tiden går fort. Nu har hon ju helt plötsligt blivit vuxen. Kan nån tala om för mig vad som hände... Det bjöds på fantastiskt goda smörgåstårtor. Tack Mettan, för antog att det var du som stod för den biten. Trevligt att träffa hela gänget. Till och med Madde och barnen kom ju dit. Här kommer lite bilder från dagen.

Födelsedagsbarnet i egen hög person.


   

***
Systrar
  

***
Gympapass? Näerå bara ett parti sänka skepp på golvet.


***
Ett försök att få med alla kusinerna på samma bild. Ett försök sa jag ju... Gissa hur de andra bilderna såg ut. Alla ville liksom inte riktigt sitta och posera samtidigt...



Efteråt blev det ett gäng kvar i soffan som mer än gärna ville vara med på fler bilder. Visst är de fina...




Måste gå och sova. Förresten blir det mer kalas imorgon. Men då är det hemma hos oss.
Kram ~min1~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0