Intressant början på dagen

Tog en liten promenad imorse när jag lämnat barnen på dagis. Det var jätteskönt. Eftersom inspirationen fanns kvar när jag kom hem så hoppade jag upp på motionscykeln och cyklade 5 km oxå. Kände mig väldigt nöjd efteråt. Hoppas jag kan förmå mig att fortsätta motionera litegrann varje dag.

***
Tess och Line kom över på en fika och för att lämna en bilbarnstol som jag ska låna till Maddes barn. Mitt i våra samtal så ringde de från Nercia och talade om att jag ska få komma dit och skriva "antagningsprover" och bli intervjuad. Tess ska oxå dit. Riktigt skönt att få komma ut och göra något och ännu bättre om det blir på Nercia där jag trivdes jättebra förra gången.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0