Kalas för hela slanten

T och N åkte iväg för att spela innebandy i Örebro idag. I skulle på kalas klockan elva till ett.
Som vanligt har jag ju inte förberett något kort så det mitt projekt efter frukost. 
Det blev ett 10x10 kort.

   
Sedan hände det mycket på en gång... Lämna I på kalas, åka till affären och handla, åka hem och laga mat åt E och mig, äta, börja med kalasinbjudningar till E och I's kalas nästa helg, hämta I från kalas.
Efter det kunde jag slå mig ner en stund och fixa till deras kalasinbjudningar.



 
Vi bestämde oss för att ta en tur och leverera  inbjudningarna, på vägen in till stan där vi skulle hämta T. Han hade åkt hem till Oliver efter innebandyn. En ganska snabb hämtningsprocedur eftersom jag ville hem och titta på Robinsson. Turligt nog svängde bilen in mot den stora skylten med ett M på. Visst, det kanske var medvetet, det var ju jag som körde. Jag slapp alltså laga mat i kväll vilket inte alls kändes jobbigt. Hem och titta på Robinsson. I och E satt upp sitt tält i vardagsrummet och de hade jättekul där istället för att titta på tv med oss.



Kommentarer
Postat av: Mettan

Tänk att få sådana inbjudningar. Det kan man ju inte tacka nej till!

2009-03-25 @ 09:05:30
URL: http://www.mosippa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0