Shoppingdax

Idag var det bestämt att vi skulle köpa de sista sakerna till kortkursen nästa vecka. Det blev en liten rundtur på Marieberg och på eftermiddagen en tur till Stellas. Mycket shopping idag. Det gick bra, vi hittade det mesta som vi skulle ha. Utom svart spets... Det glömde vi leta vidare på. Ja, jag kom på det när jag nästan var hemma, så jag svängde in på tygffären här på samhället. Men, nej, det fanns ingen svart spets överhuvudtaget i hennes hyllor.

Förresten kom min beställning från Panduro idag. Jag köpte ju en del scrapboard därifrån, varav en storlek ska vara med till kursen. Så det gjorde ju inget att de dök upp.  På pysselbordet idag ligger början till ett Nalle Puh kort. Kanske blir det klart imorgon...  Nu är det dags att gå och sova tror jag.
Kram och god natt ~min1~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0